TRIP TO NOW

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

PLAY THE GAME

Νέα από την Αγγελοχώρα ακούω...για μια αλυσίδα που αν σπάσει δεν ξέρω κι εγώ τι μας περιμένει! Τι να κάνω κι εγώ συνεχίζω το παιχνίδι, γράφοντας πέντε τσαχπινιές για την Ioanna.
Μετά από κάποια λεπτά εσωτερικής ανίχνευσης μπορώ να πω ότι:



0. Πέντε τσαχπινιές είναι πολύ λίγες...


1. Θα ήθελα πολύ να ζούσα σε ένα ήσυχο σπίτι δίπλα στη θάλασσα και να αγναντεύω τη γαλήνη ή τον θυμό της, τις ώρες που με πιάνει εκείνη η θλίψη. Να της μιλάω και να χαϊδεύει τον καημό μου. Είναι απίστευτο το συναίσθημα που μου προκαλεί η θέα της όταν σκοτεινιάζω…

2. Χαίρομαι και είμαι ευτυχισμένη όταν χαμογελούν οι άνθρωποι που αγαπώ. Μου αρέσει ακόμη περισσότερο όταν κάποιες φορές είμαι εγώ η αφορμή για αυτό…


3. Από μικρή θυμάμαι είχα μια δυσκολία στο να εκφράζω τα συναισθήματά μου σε φίλους, γονείς, σχέσεις και γενικά σε όποιον σήμαινε κάτι ιδιαίτερο για μένα. Προσπάθησα και συνεχίζω ακόμα να είμαι όσο γίνεται (και μπορώ φυσικά) περισσότερο γενναιόδωρη στον τομέα : εκφράζω την αγάπη-εκτίμησή μου σε σένα που το αξίζεις! Εδώ πρέπει να πω όμως ότι η αγάπη μου εκφράζεται με τρόπο χειροπιαστό και πέρα για πέρα αληθινό. Μπορεί να μην ξεστομίζω μεγάλες και σπουδαίες κουβέντες (παρατηρείται αδυναμία στο λεκτικό κομμάτι), αλλά αν το αξίζεις είμαι βράχος στις τρικυμίες και πυξίδα στη ζάλη σου. Λιονταράκι με τα όλα του!

4. Και ίσως για τον παραπάνω λόγο (λέω ίσως) να αγαπώ πολύ την μουσική. Μπορώ να χάνομαι στις μουσικές που εκφράζουν την ψυχή μου! Μπορώ να κάνω οτιδήποτε ακούγοντας κομμάτια και μελωδίες που μου μιλάνε και πολλές φορές με ταξιδεύουν. Και μετανιώνω που δεν επιδίωξα σοβαρά να κάνω μαθήματα σε κάποιο από δυο-τρία μουσικά όργανα που γουστάρω…

5. Λατρεύω τη σοκολάτα και το sex. Τα απολαμβάνω απίστευτα και φυσικά δεν θέλω να τα στερούμαι. Τη σοκολάτα σίγουρα την έχω όποτε θέλω...

Σειρά μου τώρα να προτίνω πέντε τυχερά blogoσφεράκια που με τιμή θα συνεχίσουν το παιχνίδι... (ίσως και να το έχουν κάνει ήδη)

1> Παιδίσκη η πριγκιποπούλα

2>Φοινικάκος ο πιο γλυκός

3>Angelaki

4>Ιάσωνας

5>George ala blackred

Ετικέτες

14 Comments:

Blogger George said...

Παρών λοιπόν. Ήδη το είχα κάνει και ήθελα να μάθω αυτά για σένα.
Μου τα χάλασες μόνο εκεί που μιλάς για την σοκολάτα. Ακούς εκεί να μην έχεις το σέξ όποτε θέλεις; Βρέ εμείς οι άντρες είμαστε χάνοι. Αρκεί να το θέλεις και σίγουρα κάποιος θα τσιμπήσει. ;-)

Τελικά είσαι ψυχούλα καθώς σε νόμιζα πιο σκληρή.
Αααα χάρηκα επίσης πολύ και είμαι βέβαιος τώρα οτι χαίρεσαι και εσύ, που με πρότεινες.

10:57 π.μ.  
Blogger Ioanna said...

Όπως είπα ήταν λίγες οι (5) τσαχπινιές. Είμαι ευαίσθητη σε αρκετά θέματα, αλλά πρέπει να σου πω ότι υπάρχουν περιπτώσεις, που δεν αναγνωρίζω ούτε εγώ τον εαυτό μου. Γίνομαι σκληρή δίχως να το πολυκαταλαβαίνω...

Ναι βρε George, αλλά μερικές (πιο συνειδητοποιημένες)στιγμές, προτιμώ την σοκολάτα από μια μάλλον απογοητευτική περίπτωση...
Βέβαια το ένα δεν αποκλείει το άλλο:σοκολάτα + έρωτας=everything

*Μου άρεσε η αποκάλυψή σου

3:05 μ.μ.  
Blogger ..αγγελόσκονη.. said...

κι έρχομαι εγώ να συμπληρώσω...πισίνα με λιωμένη σοκολάτα και μέσα να κολυμπάς με τον καλό σου :) τι να πρωτοχαρείς :)

3:32 μ.μ.  
Blogger George said...

Να σου πώ την αλήθεια και εγώ μάλλον πρέπει να προτιμώ την σοκκολάτα απο μία απογοητευτική σχέση. Πάντως σου εύχομαι να μην φάς ποτέ σοκκολάτα. ;-)

9:32 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

george> θα μπορούσα να πω ότι κ μια απογοητευτική σχέση φέρνει μια σοκολάτα... Δεν τη γλιτώνω τη σοκολάτα

...αγγελόσκονη> ο συνδιασμός των πραγμάτων είναι κάτι που με βολεύει ιδιαίτερα

4:36 π.μ.  
Blogger Oneiroghteuths said...

Όντας ένα μικρό ασήμαντο, ταπεινό χαμομηλάκι και δε με παίζει κανείς, ήθελα απλά να σου πω ότι έφερα πάνω κάτω τον κόσμο για να βρω το «βιβλίο σου»...
Και ενώ επιτέλους το απόκτησα νομίζω ότι δε θα το ξεκινήσω ποτέ, σα να έχει μια «κατάρα»... Κάθε μέρα λέω ότι θα το ξεκινήσω και όλο κάτι θα συμβεί!
Ελπίζω να αξίζει όλη αυτή τη διαδικασία...

7:30 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Κι εγώ ονειρογητευτή...
(Που χάθηκες εσύ?)

8:50 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

:*

9:54 μ.μ.  
Blogger Oneiroghteuths said...

Ιωάννα, χάνομαι και εμφανίζομαι από το πουθενά και ξαφνικά... Θα το συνηθίσεις!
Να ξέρεις όμως ότι περνάω από τα αγαπημένα μου blogs καθημερινώς, άσχετα αν δεν σχολιάζω, τις περισσότερες φορές λόγω άσχημης διάθεσης.

12:34 π.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Αχ, αυτή η σοκολάτα! Εξαιτίας της κόντεψα να πάθω συγκοπή χτες το πρωί ανεβαίνοντας στη ζυγαριά!

10:15 π.μ.  
Blogger Ioanna said...

bliss> Προτιμώ τα χαμογελάκια ξέρεις ε!!!

ονειρογητευτή> Το κατάλαβα αλλά δεν το συνήθισα ακόμα. Πάντως χαίρομαι που περνάς κ ας μην αφήνεις σχολιάκι

3parties> Αν δεν ήταν κ αυτή..κάποιες στιγμές μου θα ήταν ακόμη πιο δύσκολες.

6:16 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Καλά για τη σοκολάτα δεν το συζητώ κάν!
Και ποιός δεν έχει αδυναμία!!Εγω τουλάχιστον άστα να πάνε!

Όσο για τό λαχείο που μου κλήρωσες θα το κάνει κάποια στιγμή και θα γράψω και εγώ 5 απο εμένα...

Καλό σου βράδυ

7:01 μ.μ.  
Blogger Jason said...

Ο Ιάσωνας είμαι εγώ;
Δηλαδή ναι, εγώ είμαι ο Ιάσωνας. :)
Αλλά σε μένα αναφέρεσαι;
Γιατί αν ναι, εγώ έχω γράψει τα 5 εδώ και λίγο καιρό. :)

2:31 π.μ.  
Blogger Ioanna said...

Σε 'σένα αναφέρομαι φυσικά!
Το ξέρω, απλά όταν πρότινα δεν ήξερα για κανέναν αν είχε γράψει ή όχι. Για να πάω να ξαναδιαβάσω τα 5 σου...

1:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home