TRIP TO NOW

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 29, 2006

Σώσε με, αν μπορείς!

Ίσως μαζί σου να νόμιζα πως θα ξεκινήσω μια ιστορία μακρινή,
δίχως πρώιμο τέλος, ανεξήγητες στιγμές και κουβέντες χωρισμού.
Όμως να'μαστε που χώρια πια, μοιραζόμαστε τον ίδιο ουρανό μονάχα
που άλλωτε αγκαλιασμένοι χαζεύαμε ονοματίζοντας τα αστέρια.
Σαν να ήταν δικά μας!
Τι να θυμάσαι άραγε από εκείνο το κορίτσι?
Μικρή με έλεγες, θυμάσαι?
Κι εγώ έλιωνα στα μαύρα σου μάτια.
Κολλημένη στην αγκαλιά σου
άκουγα την καρδιά σου να τραγουδά μόνο για μένα.
Δεν ήξερα πως ήταν λιγοστά τα τραγούδια σου αυτά.
Δεν ξέρω που να σε ψάξω μέσα μου.
Σαν εκείνον που μου σύστησε νέες πτυχιές της ζωής, πιο γρήγορες και πιο ζωηρές.Που μου δίδαξε τον έρωτα με όλες τις αισθήσεις του, σαν να μην είχα γνωρίσει ποτέ άλλον κανένα?
Ή σαν εκείνο που με άφησε μόνη να κοιτώ τον απέραντο ουρανό μας?

Σε θυμάμαι κάθε μέρα.
Σε αναζητάω σε ότι ζήσαμε,είπαμε ή θέλαμε να κάνουμε.
Όμως δεν σου τηλεφωνώ.
Κι ας διψώ για να σε ακούσω.
Εσύ έφυγες κι εγώ έμεινα.
Δεν θέλω να προκαλέσω τίποτα αν δεν είναι να γυρίσεις κοντά μου.
Μου τηλεφωνείς κάνοντας παράπονα ότι σε ξέχασα
και προσπαθείς να με προκαλέσεις σε παλιές συζητήσεις.
Αλλά δεν έχω τη δύναμη να ακούσω ξανά γιατί δεν μπορούμε να είμαστε μαζί.
Ξεχειλίζω από ευτυχία όταν τηλεφωνείς.
Δεν θέλω να κλείσουμε ποτέ!
Όμως είναι ένα ακουστικό κι εσύ μακριά μου.
Κι αν γυρίσεις? Όλα θα είναι όπως πριν? Καλύτερα ή Χειρότερα?
Θα μπορέσεις να απαλύνεις τον πόνο μου και να με κεράσεις την ευτυχία που μου έταξες?
Να νιώσω ξανά ασφαλής δίπλα σου, δίχως να φοβάμαι τις σκέψεις και σκιές που θα σε πάρουν μακριά μου ξανά κ ξανά?
Θα αντέξω να σε πιστέψω ξανά?
Θα υποστηρίξεις όλα αυτά που όταν λέει ένας άντρας τα πραγματοποιεί?
Να ξερες πόσο μου λείπεις! Πόσο!

Να είσαι καλά με τη σκέψη μου για σένα φυλαχτό.

16 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Τουλαχιστό εσένα τηλεφωνεί...
Αν έρθει πίσω θα χρειαστείς το χρόνο σου αλλα γιατί να μην είναι όλα ίδια;
Εκτός αν έκανε κάτι που σε πλήγωσε...
Λίγες φορές μας δινεται η ευτυχία τόσο απλόχερα... Ας μην τις προσπερνούμε... κι ας μαζεύουμε τα κουρέλια του εαυτού μας μετά...

Καλή Χρονιά!
Από καρδιάς σου εύχομαι να σου φέρει ότι πιο τρελλό τόλμησες να ονειρευτείς!!!

:)

5:38 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Ιφιγένεια> Ναι τηλεφωνεί. Γιατί όμως? Γιατί βασανίζεται κι αυτός ή για να με έχει stand by? Η απάντηση σε κάθε μου ερώτηση είναι πως αν ήθελε θα ήταν δίπλα μου. Και έτσι σκέφτεται κάθε ερωτευμένος άνθρωπος, αυτός γιατί όχι?

11:44 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ίσως να τηλεφωνεί γιατί δεν νιώθει ακόμη τη δύναμη να "αφήσει". Είναι περίεργες αυτές οι επαφές στο "ενδιάμεσο". Το σίγουρο πάντως είναι ότι οδηγούν πάντα σε μια καινούργια αρχή(είτε με τον ίδιο άνθρωπο, είτε με τον εαυτό μας)...
Καλώς βρεθήκαμε, Ιωάννα :)
Χρόνια Πολλά!

1:28 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Ναι ίσως να μην μπορεί να ολοκληρώσει αυτό που ξεκίνησε. Ωραίος τρόπος!

1:39 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Σε τηλεφωνεί πιο πολύ πιστεύω για τον δικό του εγωισμό, επειδή χρειάζεται να επιβεβαιώνεται. Λυπάμαι που είμαι απαισιόδοξη, αλλα από πολλές προσωπικές μου εμπειρίες, το μονο που θα σου πω είναι... αν ραγίσει το γυαλί...

Καλη χρονια :)

2:09 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Αν υπολογίσουμε κ ότι είναι σκορπιός... έναν εγωισμό τον έχουμε!

10:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

να πω κάτι;σφίξε τα δόντια,πάρε μια βαθιά ανάσα και κλείσε την πόρτα πίσω σου!!κι εγώ σε μια τέτοια φάση ήμουν...με το να ελπίζεις να αναζοπυρωθεί μια παλιότερη ιστορία το μόνο που καταφέρνεις είναι να τρέφεσαι με ελπίδες που δύσκολα θα φέρουν επιθυμητό αποτέλεσμα!!μην ξεχνάς οτι το ξαναζεσταμένο φαί μπορεί να είναι νόστιμο όταν πεινάς αλλά ποτέ δεν είναι το ίδιο νοστιμο με πριν!!απο κει και πέρα εσύ αποφασίζεις...ο νέος χρόνος να σε βοηθήσει να πάρεις σωστές αποφάσεις που θα σε κάνουν να νιώθεις καλά!!και να χαμογελάς...πολλά φιλιά!!

1:08 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Μπορώ να πω ότι όταν ερωτευτώ...ερωτεύομαι.Στην παρούσα φάση όμως- νιώθοντας και μια Α'ανασφάλεια ίσως να μην εκφράζω απόλυτα την επιθυμία μου να είμαστε μαζί, ίσως κ να μην έχει αντιληφθεί τι ακριβώς παίζεται πίσω απ'την πλάτη του. Αλλά μέσα μου βράζω, τα σπάω όλα και ξέρω πως αυτός έφυγε κ πρέπει μόνος του να έρθει πίσω κοντά μου. Για να μπορέσω να νιώσω ότι είναι αληθινό.
Ο συγκεκριμένος με βοήθησε να ξεπεράσω τον πρώην -άλλον έναν δύυυυσκολο άνθρωπο- κ γνωρίζει πολύ καλά πως και αν ξεπεράσω..ξεπέρασα.
Αμήν για να μην ταλαιπωρούμαι η γυναίκα!
Σ'ευχαριστώ Δεσποινάκι μου, φιλιά!

1:44 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Δεν είμαι ο κατάλληλος για να δώσει συμβουλή σε αυτό.Νομίζω το κατάλαβες διαβάζοντας το blog μου.

ΣΟυ εύχομαι όμως ο χρόνος αυτός να σου φέρει ότι καλύτερο και την λύση σε αυτό που σε βασανίζει.

Υγεία χαρά ευτυχισμένες στιγμές και χαμόγελο να είναι πιστή σου σύντροφοι.

Καλώς σε βρήκα

9:52 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Καλώς τον!
Να είσαι καλά Φοίνιξ, αν κα σε αυτό που λες έχω μια μικρή αντίρηση. Ο καθένας για τον εαυτό του τα κάνει μαντάρα συνήθως, όσον αφορά τους άλλους το μυαλό μας είναι πιο καθαρό!
Κι εσύ να είσαι ευτυχισμένος με ανθρώπους που πραγματικά αξίζουν την αγάπη κ την τρυφερότητά σου. Γιατί αστέρι μου φαίνεσαι!

10:31 π.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Eγώ αστέρι?
Φυσικά εξαρτάται και τη είδους αστέρι εννοείς.Γιατί υπάρχουν λογιών λογιων αστέρια...
:@D

Να σαι καλά

6:50 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Ναι ναι εσύ!
Και μην κάνεις πως δεν ξέρεις τίποτα...
Αστέρι λαμπερό και ξεχωριστό εννοώ, τα άλλα δεν σε αφορούν.

10:42 π.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Tη να πώ τώρα!
Σε ευχαριστώ πολύ.
Αλλά δεν πιστεύω πως είμαι.Μου λύπει το φώς και η ομορφιά πάντως στα σίγουρα για να είμαι αστέρι.

10:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Παιδιά, μην πολυκολλάτε με τους "πρώην"! Είναι άσκοπο, ψυχοφθόρο και βασανιστικό!
Χάθηκαν βρε σεις τόσα ελεύθερα παιδιά εκεί έξω;
Παλιά αλλά σοφή η παροιμία "υπάρχουν κι άλλες πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια"!
Εκτός κι αν προτιμάτε τα παλιά ξινά νεράτζια...

9:05 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Άσκαρ.. εμένα γύρισε, και μάλλον χάρηκε,
που κρατούσα blog για εκείνον όσο έλειπε..

Καλά κάνει και ξεσπάει, και ίσως της βγει σε καλό...
Συνονόματη και συνερωτευμένη... ;)

4:59 π.μ.  
Blogger Ioanna said...

Ασκαρδαμυκτί> Ναι υπάρχουν πολλά παιδιά, "κλικ" και gentlmen δεν υπάρχουν! Είμαι παραδοσιακή γυναίκα κατά βάθος..

Παιδίσκη> Γύρισε ε? Πω πω ευτυχία!Μάλλον μιλάμε για αληθινό αίσθημα.Μπράβο σου ...καπάτσα!

11:22 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home