TRIP TO NOW

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 18, 2006

Πότε Και Πού?

Μερικές φορές αυτά που νιώθω,
αυτά που έχω μέσα μου, δεν χωράνε,
ξεχειλίζουν και άλλες πάλι το πλήρες άδειασμα...
Όπως τελευταία.
Τα πάντα μου μοιάζουν επίπεδα και ξεθωριασμένα.
Και τότε θυμάμαι πως ένιωθα όταν απολάμβανα
τον καθαρό αέρα, το φως της ημέρας, την τρυφερότητα
του δειλινού, και γίνομαι ακόμα χειρότερα.
Μένω με τις αναμνήσεις που στο τέλος θα με βρικολακιάσουν
και χάνομαι στη μοναξιά που με συντροφεύει από τότε που
με άφησε μόνη μoυ.
Μου λείπει η αγάπη και η ζεστασιά που ένιωθα
από τα μάτια που στερούμαι...

Δυσκολεύω τη ζωή μου, το ξέρω.
Βλέπω όμως γύρω μου ένα χάος
από φίλους-προδότες , αγάπες-κάλπικες
και μια υποκρισία που τσακίζει κόκαλο.
Τα πράγματα είναι απλά αν τα δεις απλά.
Ίσως χρειάζεται χρόνος
και η υπομονή δεν είναι το μεγαλύτερο ατού μου.

Ξέρω ότι θα συμβεί κάτι καλό στη ζωή μου, το νιώθω.
Απλά δεν ξέρω μέρα και ώρα..

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Να είσαι αισιόδοξη...και ελπίζω η μέρα που περιμένεις να έρθει πολύ πολύ σύντομα.
Φιλιά!

4:00 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Ιωάννα, σου το εύχομαι τώρα για τα Χριστούγεννα μέσα από την καρδιά μου! Σου το εύχομαι να σου συμβεί σύντομα και να είναι καλύτερο από αυτό που μπορείς να φανταστείς!
Πίστεψε με, μου έχει συμβεί και είναι απερίγραπτο συναίσθημα...
Δυστυχώς όμως πονάει όταν τελειώσει... Θα μου πεις, τότε γιατί το άφησες να τελειώσει ή γιατί δεν επιδίωξες το αντίθετο...
Έλα ντε; Ίσως και να ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου...

4:41 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

πόσο σε νιώθω...πόσο πολύ σε καταλαβαίνω...έτσι ακριβώς είναι η ζωή μου τους τελευταίους μήνες!!και να φανταστείς οτί όλοι με θεωρούν το πιο χαρούμενο και αισιόδοξο άτομο...δεν με αναγνωρίζω πια!!υπομονή...

10:30 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Υπομονή και θα φωτίσουν όλα. Υπομονή!

11:01 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home