TRIP TO NOW

Παρασκευή, Νοεμβρίου 10, 2006

Καλή μου Μέρα


Ξύπνησα σήμερα με πολύ καλή διάθεση.
Δίχως κάποιον ιδιαίτερο λόγο.
Θαρρείς και όλα τα στραβά πού κατακλύζαν
τις σκέψεις μου το τελευταίο διάστημα,
παραμερίστηκαν με το μαγικό ραβδάκι
που συχνά αναζητώ και όλο κάπου το έχω βάλει
και όλο δεν το βρίσκω!

Φυσικά και σε σκέφτομαι.
Φυσικά και μου λείπεις.
Με έναν τρόπο όμως
που μόνο παραγγελία δεν τον έχω κάνει.
Δεν με πονάει όπως τότε που με έκλεισες
έξω από τη ζωή σου.
Που μηδένισες το χρόνο μου
και με άφησες μόνη να ξεκινήσω από την αρχή,
να ξεχάσω εσένα άλλά και τον καλό μου εαυτό που
πάντα είχες τη μαεστρία να βγάζεις.
Μου άρεσε πολύ αυτή η πλευρά του εαυτού μου
που μαζί ανακαλύψαμε και αγαπήσαμε
- εγώ τουλάχιστον τον λάτρεψα!-
Έχει απαλύνει η απουσία σου
με κάποιον τρόπο εσωτερικό.
Ίσως και να λειτούργησε το ανοσοποιητικό μου σύστημα,
το antivirus
και απομάκρυνε οτιδήποτε μολυσμένο.

Σήμερα δεν με πόνεσε η θύμησή σου.
Δεν νοστάλγησα τις στιγμές μας.
Ναι μου λείπεις,
αλλά δεν θέλω να σε ξαναδώ.
Έχω κάνει ένα βήμα, σκέφτηκα, και ίσως
το επόμενο να με βρει ακόμα πιο μακριά σου.

2 Comments:

Blogger 3 parties a day said...

Αυτό το ραβδάκι το θέλω κι εγώ!
Καλή σου μέρα!

12:06 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Καλημέρα! Αυτό το ραβδάκι μια το βρίσκω μια το χάνω!
Δεν είναι να το βασίζεσαι κ πολύ...

12:31 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home