TRIP TO NOW

Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2006

ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ


Φοβάμαι τον ήλιο σου να κοιτάξω ξανά.
Μια φορά - ήταν αρκετή.
Ήταν ικανή για να ζήσω τα πάντα,
να νιώσω ότι είχα μέσα μου,
να αφήσω τα λάθη
και να πιάσω στα ίσια την αλήθεια μου.
Να αγγίξω εμένα, πλάι σε σένα.
Μα το πράσινο χορτάρι του παραδείσου
ξεριζώθηκε από χέρι αγαπημένο.
Και εκεί πεσμένη, κάτω από τον ήλιο σου
προσπάθειες κάνω για να μην νιώσω την ζεστασιά σου.
Να μην σε αφήσω να με φωτίσεις ξανά με αυτό το χρυσαφένιο σου φως.
Να μην κοιτάξω τα υγρά σου μάτια που άλλοτε με έντυναν με τούλια της αγάπης σου
μεγάλα και λευκά.
Και τώρα
πιο μόνη με άφησε το όχι σου από ότι με βρήκε
πιο κόκκινη η καρδιά
πιο ριμαγμένη η ψυχή.
Ίσως αν έγνεφες στο γαλάζιο του ουρανού μου
ο ήλιος σου δεν θα έδυε ποτέ.

5 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Πολύ όμορφο,συγκινιτικό,μελαγχολικό....
σνίφ...μας συγκίνησες πάλι...

5:37 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

queer angel> είσαι πολύ γλυκός! Χαίρομαι που σου άρεσε, γιατί
πραγματικά εκφράζει απόλυτα τη φάση που ζω...δυστυχώς!

10:50 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Όλοι περνάμε τέτοιες φάσεις...
thanks

1:24 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Και τώρα τι;
Καιρός να κοιτάξουμε μπροστά...
Δεν συμφωνείς;

9:47 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

ασκαρδαμυκτί> τώρα μπορώ να πω ότι άνοιξε λίγο το μάτι μου και κοιτάω μπροστά...
Σ'ευχαριστώ!

11:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home