TRIP TO NOW

Παρασκευή, Νοεμβρίου 24, 2006

*Είσαι μόνος ή Νιώθεις μόνος???*

Ιδού το ερώτημα!
Προσωπικά μου έχουν συμβεί και τα δύο,
ταυτόχρονα ή και όχι.
Και γι'αυτό μπορώ να πω ότι πιο σκληρό
και επώδυνο είναι να νιώθεις μόνος,
ακόμα και αν δεν είσαι.

Χρειάζεται ψυχική δύναμη πολλών κυβικών
για να δεις τη μοναξιά σου,
να μην πανικοβληθείς και σε πάρει από κάτω.
Να κοιτάξεις γύρω σου και να σκεφτείς :
'' Γιατί νιώθω μόνος? Είμαι όντως μόνος?
Και ποιοι άνθρωποι λείπουν από τη ζωή μου?
Ή ποια συναισθήματα και συγκινήσεις απουσιάζουν από μέσα μου?''

Αναλόγως με τα δεδομένα που επικρατούν στη ζωή μου κάθε φορά,
διατυπώνω και τα παράπονά μου.
Για παράδειγμα, θα ήθελα πολύ να νιώσω την ασφάλεια
που προσφέρει ένας άντρας στο πλευρό μιας γυναίκας.

Και χωρίς να είμαι ιδιαίτερα ανασφαλής,
μπορώ να πω ότι θέλω (ΘΕΛΩ) κάποιον να με φροντίζει,
να με αγαπάει και να με προσέχει!!!!
Κουράστηκα να τα κάνω όλα αυτά μόνη μου για μένα.
Προτιμώ να τα μοιράζομαι με κάποιον που θέλω
να φροντίζω , να αγαπώ και να προσέχω.

11 Comments:

Blogger 3 parties a day said...

Σου εύχομαι να τον βρεις, Ιωάννα

3:15 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Κι εγώ το εύχομαι!

11:54 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Να προσέχεις με την μοναξιά, είναι πολύ ύπουλο συναίσθημα...
Να προσέχεις όμως και με τους ανθρώπους, αυτοί δημιουργούν τη μοναξιά...

3:42 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Καλά αυτά που θέλεις...
Όμως είναι νόμος της ζωής: για να πάρεις πρέπει πρώτα να δώσεις...

7:43 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

oneiroghteuth>
Εχεις δίκιο,η μοναξιά που νιώθω τώρα είναι αποτέλεσμα εγκατάλειψης.
Και από το πολύ πρόσεχε δεν ξέρω αν δίνω πραγματικά ευκαιρία για να με πλησιάσει κάποιος.
Το έχω ανάγκη αλλά φοβάμαι πια.
Αυτό θέλει μελέτη..

ασκαρδαμυκτί>
Δεν λειτούργησα ποτέ διαφορετικά

10:30 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

πολυ κοντα σε αυτα που λες...βρισκομαι και εγω.καμια σχεση με οτιδηποτε αξιολυπητο μα μονος η μαλλον μοναχικος οπως μου αρεσει να λεω σε τυχαρπαστους-ες που πλεον με πλαισιωνουν....ολα γινονται για καποιο σκοπο μονο αυτο λεω στον ευατο μου...το ιδιο πες και εσυ ιωαννα και μετα θα ερθουν και καλυτερα....

viny

3:08 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

δυστηχος η μοναξια ποναει πολυ...ολοι πλεον ειναι διπλα μας και περιμενουν την ωρα μεχρι να παρουν κατι απο εμας και μετα να ξεφτισει η σχεση που ειχαμε μαζι τους.ο κοσμος μας πιστευω δεν ειναι υγιης και οι κοινωνικες και συντροφικες σχεσεις εχουν ξεπουληθει...τι ωραια που ηταν ολα οταν ημασταν παιδια....τοτε που ημασταν αθωες ψυχες και οτι καναμε και λεγαμε το εννοουσαμε...οχι οπως τωρα....!!!

5:18 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Κι εγώ τελευταία σκέφτομαι όλο και πιο συχνά εκείνα τα χρόνια της ξεγνοιασιάς...
Ότι και να γίνει όμως πιστεύω πως υπάρχουν άνθρωποι που μπορείς να βασιστείς πάνω τους,άνθρωποι αληθινοί.

8:40 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

εγω ενα θα σου πω, θα περασεις μια φαση στην ζωη σου που θα εισαι ευτυχισμενη στην αγκαλια του αγαπημενου σου, θα νιωθεις ασφαλεια και στοργη και οχι μοναξια, η μοναξια δεν υπαρχει απο μονη της , την δημιουργουνε οι ανθρωποι μεταξυ του οταν κλεινωνται στους εαυτους τους.ΠΡΟΣΟΧΗ. η μοναξια δεν ειναι εχθρος απλα ειναι η ελλειψη εποικεινονιας με αλλους ανθρωπους. εχε τους δικου σου ανθρωπους κοντα σου!!!!!! Κυριακος θεσ/νικη

9:46 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Γεια σου. Διάβασα το κείμενο σου και θα ήθελα αν μπορείς να μου πεις καμία συμβουλή. Είμαι και νιώθω μόνος μου εδώ και αρκετό καιρό, μα τώρα τελευταία έχω ερωτευτεί μια κοπέλα... δεν μπορώ όμως να της το πω γιατί όλη μου η ζωή πηγαίνει χάλια και το μόνο που θέλω είναι να τη βλέπω να χαμογελάει...

5:34 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Για συμβουλή δεν ξέρω... Αυτό που ξέρω είναι πως οτιδήποτε ή οποιοσδήποτε μας κάνει να χαμογελάμε και μας βγάζει τα θετικά στοιχεία του εαυτού μας, φροντίζουμε να βρίσκεται στη ζωή μας. Αν δεν βρεις τη δύναμη να της εκφράσεις τα συναισθήματά σου κάποια στιγμή θα τη χάσεις. Διώξε από τη ζωή σου ότι απορρέει αρνητισμό και σκέψου θετικά, αυτό είναι μια καλή αρχή αν θέλεις να πετύχεις κάτι

2:17 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home