TRIP TO NOW

Τρίτη, Νοεμβρίου 14, 2006

''Θα είσαι πάντα εδώ'' - ''που εδώ?''

Ποια ευχή που θα σε έφερνε κοντά μου,
χάθηκε και δεν έφτασε ποτέ!

Ποιο λάθος μου έσωσες
και κράτησες σαν λάβαρο!

Γιατί θα πρέπει να με χάσεις,
να με στερηθείς, για να καταλάβεις!
Να γνωρίσεις από κοντά τον πόνο,
αυτόν που υπαγορεύει ψυχρά και ωμά όλη την αλήθεια!

Κι αν δεν είναι αγάπη?
Κι αν δεν πονέσεις τόσο?
Τότε με ποιον μιλάς τις νύχτες μόνος?
Δεν αυτοαναιρείσαι εσύ?
Δεν ξυπνάς τις νύχτες από πόθο
ή τύψεις για την αλήθεια σου?
Δεν πνίγεις τους λιγμούς σου σε κάθε θύμισή μου?
Δεν με φιλάς στα όνειρά σου?
Δεν αναζητάς ξανά και ξανά την τελευταία μας στιγμή?
Δεν αναρωτιέσαι για το σωστό και για το πάθος?
Δεν νιώθεις μισός μέσα στη μισή ζωή που διάλεξες?
Πόσο ξεκάθαρος ή πόσο μπερδεμένος είσαι
ωστε δεν βρίσκεις το δρόμο για την αγκαλιά μου?

Η καρδιά μου ρισκάρει για σένα.
Πέφτει στα κύματα και παλεύει για την αγάπη σου.
Σε ψάχνει, σε βρίσκει, σε χάνει.
Μόνο εσένα ζητάει.

Πόσα αντίο πρέπει να σου πω πια
για να φύγεις από μέσα μου!

Πόση γαλήνει κρύβει το ζεστό σου 'θα είμαι πάντα εδώ'
κι ας ξέρω πως δεν θα κάνουμε ποτέ ξανά τα ίδια λάθη μαζί.

4 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Με ένα μόνο αντίο δυστυχώς δεν φεύγει..
Με άγγιξε το κείμενό σου γιατί είχα ακριβώς την ίδια ψυχολογία πρόσφατα...
Φιλιά!

7:59 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Το ξέρω queer angelaki>
τι να σου κάνει ένα αντίο όταν πονάς?
Ξέρεις, μερικές φορές νιώθω πιο δυνατή και άλλες πάλι.... άστα!
Φιλάκια

12:19 μ.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Έτσι είναι, δυστυχώς. Αλλά οι φορές που νιώθεις δυνατή, όλο και θα πυκνώνουν...

2:35 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

3paries a day> Το ελπίζω πραγματικά, γιατί χανόμαστε!
Και πολλοί πέφτουν στην παγίδα πιστεύοντας ότι είμαι super δυνατή και ότι δεν έχω και πολύ ανάκγη, επειδή δεν συνηθίζω να δείχνω φάτσα φόρα τις αδυναμίες μου...
Σ'ευχαριστώ για το κουράγιο!Φιλιά

3:46 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home