TRIP TO NOW

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007

...Never again




Ψέμα ή αλήθεια - Βροχή ή ψιχάλα


Δεν έχει νόημα


Σκέψεις στεγνές, μισές, δειλές


Πόνος στα μάτια η μορφή που σιγοπαίζει


Τραγουδά ψιθυριστά το αύριο που έμεινε στο χτες


Σχεδόν βλέπει τις αλμυρές μορφές


που έμειναν εκεί


Μυαλό κολλημένο στα λόγια


λόγια πληγωμένα με αίμα, έπαιρναν υπόσταση και ζούσαν εκεί


Αδιάβροχη η μοίρα από τα χίλια αδιάβροχα "θέλω"


Ζωή βροχερή κρατάς τις λύπες μου εδώ


για ζωντανές μνήμες μου δεν σώθηκαν ποτέ,


πνίγηκαν στις θάλασσες που ελευθέρωσα για να ζήσω


μια αγάπη που δεν θριάμβευσε παρά μόνο στην καρδιά μου.


Την κράτησες κάτω από την στάθμη


δίχως πνοή


Με πούλησες, δεν άντεξες τη διάφανη τρυφερότητα


Σκότωσες την ψυχή μου, ένα μικρό παιδί και έφυγες.


Ένα ψέμα τελικά ότι κουβαλάς μέσα σου


Δεν υπάρχεις, είσαι φάντασμα του εαυτού σου.


Παριστάνοντας τον ζωντανό περιφέρεις το νεκρό σου κορμί


και τη πεθαμένη σου ψυχή στην απέραντη μοναξιά σου.


Ίσως έζησες κάποτε


Όμως δεν ζεις πια


Κι εγώ μόνη, αφήνω πίσω τη στοιχειμένη σου απουσία,


αρνούμαι την κάλπικη ανθρώπινη όψη σου


και σπέρνω τον φόβο μου να ανθίσει ελπίδα

10 Comments:

Blogger George said...

Πολύ όμορφο βρε ιωάννα. Εϊναι κρίμα όμως να τελειώνει έτσι μια τόσο δυνατή αγάπη. Πάντως μοιάζεις να το ξεπερνάς, έτοιμη να ανθίσει μια νέα ελπίδα.

11:29 π.μ.  
Blogger Ioanna said...

Είναι κρίμα george> να συνειδητοποιείς μια μέρα πως μόνο η αγάπη δεν φτάνει.

2:54 μ.μ.  
Blogger ..αγγελόσκονη.. said...

"...μια αγάπη που δεν θριάμβευσε παρά μόνο στην καρδιά μου..."
και μήπως και μόνο εκεί υπήρχε;
γιατί στην δικιά μου περίπτωση αυτό αρχίζω να πιστεύω...μάλλον όλα ήταν στο μυαλό μου :) μάλλον τελικά όντως ζούσα το παραμύθι μου :) και ήταν πετυχημένο...γιατί βγήκε ο λύκος και με έφαγε :)
να προσέχεις εσύ :) κυκλοφορούν λύκοι εκεί έξω :) φιλάκια :) Δέσποινα :)

3:04 μ.μ.  
Blogger soulmates said...

zei...
zei mesa sou..
stis anamnhseis kai stis skepseis sou...
filakia..

4:13 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Δεσποινάκι μου λες να μην μου πέρασε από το μυαλό μήπως είναι χαλάσματα του μυαλού μου το όλο θέμα?
Πλέον δεν έχει σημασία και πιο πολύ με βολεύει να το σκέφτομαι έτσι παρά να πω ότι ήταν κάτι αληθινό και τελείωσε.
Μπορεί να τον αδικώ, αλλά έτσι είναι η ζωή

5:05 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Soulmates> Να βρει άλλον ξενιστή πια, εγώ θέλω να ζήσω τη ζωή μου ήρεμα και ολοκληρωμένα
Kisses back!

5:08 μ.μ.  
Blogger Caesar said...

Το αύριο δεν μένει στο χθές.
Ακόμη ένα βήμα προς τη γνώση.
Για τους άλλους, αλλά και για τον εαυτό μας.
Όλα έχουν το ενδιαφέρον τους και το κόστος. Οι επιλογές και οι εκτιμήσεις.

8:03 μ.μ.  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Γραφεις ομορφα Ιωαννα :)

10:30 π.μ.  
Blogger Ioanna said...

caesar> Όλα,τα πάντα προχωράνε.Το θέμα είναι ο καθένας σε ποια διάσταση ζει.Και να είσαι σίγουρος ότι έχω πληρώσει κάποιες επιλογές μου και εκτιμήσεις

Σ'ευχαριστώ κάντι> μου!

10:42 π.μ.  
Blogger Person I. said...

"και σπέρνω τον φόβο μου να ανθίσει ελπίδα"
Δεν έχω τίποτα να πω. Με αποστόμωσες!

6:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home