TRIP TO NOW

Παρασκευή, Ιανουαρίου 26, 2007

" Σ'έχω , Δεν σ'έχω "


Φέξε αγάπη και σκόρπισε τον έρωτα
σε άγνωστους δρόμους σε ξένες αγκαλιές.
Ζήσε όπου σου είναι πιο έυκολο
Άσε με να σε προσπεράσω, να αποχωρήσω από τη ζωή σου
Μόνο άσε με να φύγω
σαν κάτι άλλο να ζητούσα
σαν αυτό που ήσουν να μην ήταν αρκετό
Μην δείξεις ταραχή
θα το καταλάβω και θα κοντοσταθώ εκεί που βρίσκονται τα όρια
Ίσως γυρίσω να αποτυπώσω το τελευταίο σου βλέμα
Εμείς το αντίο δεν το λέμε με λόγια και αποχαιρετηστήρια μαντήλια
Εμείς δεν συγχωρούμε τις σκέψεις μας
Είμαστε σκληρή εμείς
Μη χαλάσουμε το αγαλματένιο τελείωμα του εγωισμού μας
Ο εγωισμός σου, αυτός τροφοδοτεί τη λύπη μου
και δεν σέβεται τον έρωτά μου
που αν μαλάκωνε ίσως ένιωθε το χάδι του
Σε ποιον Θεό πιστεύεις εσύ?
Ποια ηδονή ξεπερνάει την καταξίωσή σου?
Με κούρασε το παιχνίδι δίχως κανόνες
Δεν θα παίξω άλλη παρτίδα
Ήταν ο τελευταίος γύρος

Ετικέτες

14 Comments:

Blogger Caesar said...

"Να μπορούσα ν΄απαλλαγώ από σένα χωρίς να σε χάσω!"

[Σαρα Κειν]

3:12 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Αυτό ακριβώς!

3:26 μ.μ.  
Blogger 3 parties a day said...

Δεν πήγαν και τόσο καλά τα πράγματα την Πέμπτη, ε;

3:52 μ.μ.  
Blogger George said...

Μου μοιάζει σαν τελευταίο σημείωμα για κάποιον. Ελπίζω να κάνω λάθος. Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο δικό μου "σπιτικό". Θα ξανάρθω πάντως για να σε γνωρίσω καλύτερα.

4:34 μ.μ.  
Blogger Bliss said...

''Με κούρασε το παιχνίδι δίχως κανόνες
Δεν θα παίξω άλλη παρτίδα
Ήταν ο τελευταίος γύρος''

το φιναλε σου ηταν μοναδικο!!

αλλα θα σου πω πως τελικα σ αυτα δν υπαρχουν καποια σταθερα
ουτε κανονες
ο καθενας παιζει με τα δικα του χαρτια!!
ο καθενας νομιζει πως εχει ενα τζοκερ..μεχρι να αποδειχτει το αντιθετο η το αληθινο!!
μην φοβασαι να παιξεις ξανα...
μονο κερδιζεις..ακομα κ μεσα απ ενα χαμο!
μακια σου

5:36 μ.μ.  
Blogger Person I. said...

"εμείς το αντίο δεν το λέμε με λόγια και αποχαιρετιστήρια μαντήλια".
Λάτρεψα τις λέξεις σου Ιωάννα... "je t'aime et j'envoi au diable nos adieux"

8:14 μ.μ.  
Blogger Ασκαρδαμυκτί said...

Το τέλος του χθες είναι η αρχή του αύριο!
Κάποια καινούργια αγάπη σίγουρα σε περιμένει...

10:05 μ.μ.  
Blogger Άγνωστη said...

Το τέλος είναι κάτι που μας θιγει πάντα την εσωτερική πλευρά του ευατού μας , και μας κάνει να υποφέρουμε.
Αν είναι το τέλος φυσικά, γιατί και εμενα έτσι μου φάνηκε...
ουφ.. κουραγιο.. φιλια..

10:08 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

3parties> όχι δεν πήγαν καλά και περισσότερο θυμώνω με μένα

george> Καλώς τον! Εγώ ελπίζω να μην κάνεις λάθος

bliss> ελπίζω να βγω κερδισμένη από όλο αυτό...
Και σίγουρα θέλει λίγο χρόνο για να μην φοβάμαι μήπως απογοητευτώ ξανά (που πάντα θα παίζει αυτή η εκδοχή)

φτερό στον άνεμο> Σ'ευχαριστώ Je t'adore!

ασκαρδαμυκτί> Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!

11:13 π.μ.  
Blogger Ioanna said...

άγνωστη> Ναι έτσι είναι και πιστεύω πως έχω ανάγκη από τρυφερότητα και όχι από εγωισμούς που δεν κάνουν τίποτα άλλο απ'το να πληγώνουν

12:32 μ.μ.  
Blogger candy's τετραδιάκι said...

Ισως ελευθερωθεις μ'αυτο το σημειωμα.
Φιλια πολλα!

7:20 μ.μ.  
Blogger Despoina said...

ιωάννα πάρε με μαζί σου ρε...
σε ικετεύω...
αν τα καταφέρεις εσύ θα πάρω κι εγώ δύναμη και ίσως τα καταφέρω...
σε νιώθω παραπάνω από το 100% !!
φιλάκια :)
μακάρι να μπορέσεις να το κάνεις...

4:08 μ.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Aυτός ο εγωισμός πόσο κακό κάνει!

Τη έχει καταστρέψει και πόσα θα καταστρέψει ακόμη...

Έχεις τόσο δίκιο Ιωάννα.
Τόσο μα τόσο δίκιο

1:41 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Κάντι> και ο ίδιος το έχει πιάσει το νόημα, εγώ θα το ξεπεράσω και θα με κοιτάει σαν χάνος

Δεσποινάκι> Από το λίγο που μπόρεσα να καταλάβω, θέλει υπομονή -ουφ παναγίτσα μου- και να μην υποκύπτεις σε καμία πρόκληση. Να θυμάσαι πόσο υποφέρεις όταν σε αφήνει μόνη σου και νιώθεις μετέωρη.

Φοίνιξ> Αυτό είναι βλακεία και όχι εγωισμός. Ίσως βέβαια να μην νιώθει όπως εγώ και όλα αυτά είναι λογικά και εγώ να είμαι τρελή.

Πριν λίγο μου τηλεφώνησε (είχαμε να μιλήσουμε από τότε, ούτε που θυμάμαι δηλαδή)και έγινα τρένο πάλι.
Του την είπα όμως παιδιά. Να έχει να το σκέφτεται και να απορεί

3:15 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home