TRIP TO NOW

Σάββατο, Φεβρουαρίου 10, 2007





Δυο Ξένοι

Γιατί κρυφογυρίζεις στα όνειρα μας;
Τι ψάχνεις και τι ελπίζεις να βρεις!
Αυτά τα όνειρα, εσύ, τα στοίχειωσες.
Τα πλήγωσες και συνέχισες.
Εγώ τα λάτρεψα και τα κράτησα.
Δεν τα άγγιξα
Γιατί κρυφοκοιτάς τη σκέψη μου;
Τι πιστεύεις ότι σου ανήκει!
Αυτή τη σκέψη, εσύ, την σκότωσες.
Την φύτρωσες και την ξερίζωσες.
Εγώ την πίστεψα και την πρόσεχα.
Δεν την πρόδωσα.
Τι αναζητάς που μπορώ να σου δώσω;
Ότι σου έδωσα δεν το πήρα πίσω.
Σου το χάρισα και έφυγες.

Ετικέτες

11 Comments:

Blogger George said...

Έτσι είναι η αληθινή αγάπη. Χαρίζεις χωρίς να είσαι σίγουρος οτι θα σου γυρίσει πίσω. Και μάλιστα πολλές φορές όσο περισσότερο δίνεις είναι σίγουρο οτι δεν θα πάρεις τίποτα. Δυστυχώς η ομορφιά της αγάπης. Άγρια ομορφιά.

11:15 μ.μ.  
Blogger Caesar said...

Συμπληρώνοντας: η καλύτερη αγάπη είναι ανιδιοτελής.
Αγάντα <3

12:43 π.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Αυτό είναι η αγάπη Ιωάννα.
Δίνεις χωρίς να περιμένεις να πάρεις.
Και πολλές φορές πονά και πονά πολύ.

11:11 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

george> από ότι βλέπω έχεις μπει για τα καλά στο νόημε, ε?

caeser> πού τέτοιες πολυτέλειες!

φοίνιξ> ναι πονάει πολύ όταν στην ουσία σου παίρνει και αυτά που έχει δώσει.

11:05 π.μ.  
Blogger George said...

Βλέπεις μάλλον είμαι μεγαλύτερος σου και δικαιούμε να έχω περάσει περισσότερο πόνο. ;-)

12:03 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

Έχω ψωμί ακόμα δηλαδή...κατάλαβα.

11:01 μ.μ.  
Blogger soulmates said...

an sta edwse pragmatika den mporei na sta parei... einai dika sou...
uparxoun mesa sou...
filiaaa

1:20 μ.μ.  
Blogger ..αγγελόσκονη.. said...

δεν στα έδωσε πίσω αλλά είμαι σίγουρη πως δεν είναι αυτό που σε πονάει :) αυτό που πονάει είναι οτί έφυγε...γιατί όταν αγαπάς τον άλλον του χαρίζεις απλόχερα πράγματα και δεν τα θέλεις πίσω...αλλά πονάει αν τα παίρνει και φεύγει...
εγώ στα έδωσα όλα φίλε...κάτσε να τα χαρούμε όμως μαζί...Ιωάννα μου να μην λέμε τα ίδια συνέχεια...σε νιώθω !! :) φιλάκια γλυκιά μου!!

3:13 μ.μ.  
Blogger Person I. said...

Κακή συνήθεια να μπαίνουν στα όνειρά μας... Αλλά ποτέ δεν τους διώξαμε από κει..

8:24 μ.μ.  
Blogger ..αγγελόσκονη.. said...

ιωαννίτσα...αν θες να παιξεις ένα παιχνιδάκι έλα στην σελίδα μου :) φιλάκια!!

8:57 μ.μ.  
Blogger Ioanna said...

soulmates> αν υπάρχουν απλά μέσα μου δεν τα χρειάζομαι. Και αυτό γιατί δεν θέλω να συνεχίσω να ζω με φαντάσματα.
Έχω θυμώσει μιλάμε...

αγγελόσκονη> Έφυγε, ναι. Από μένα τι περιμένει ακόμα δεν κατάλαβα ρε συ Δέσποινα. Ίσως να μην του έδειξα πόσο ήθελα να μείνει,μάλλον επειδή δεν το περίμενα πως θα εγκατέλειπε τόσο εύκολα. Τι να πεις σε κάποιον που δεν έχει αντοχές να συνεχίσει κάτι όχι τόσο εύκολο και συνηθισμένο...!

Αν θέλω λέει...!!!!


Φτερό> Αν διώξεις τον πρωταγωνιστή...αυτό ήτανε...φαλύρισες,χεχε

1:49 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home